Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΤΟΥ ΤΟΥ! ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΕΡΝΑ.

Ο Γιάννης αγαπάει τα τρενάκια, για αυτό σκεφτήκαμε με τη μαμά του τα γενέθλια του να έχουν θέμα το τρένο.
Σε πρώτη φάση, άρχισα να σχεδιάζω τη διακόσμηση της τούρτας. Σκέφτηκα να δημιουργήσω μια εναλλακτική αμαξοστοιχία που θα ταξιδεύει μέσα στα βουνά. Δύο από τα βαγόνια θα κουβαλούσαν την ηλικία και το αρχικό γράμμα από το όνομα του Γιάννη. Για βασικά χρώματα επιλέξαμε το μπλε και το κόκκινο, ενώ το φόντο της τούρτας θα ήταν το γαλάζιο του ουρανού.




Και αφού τέλειωσα με την τούρτα, ετοίμασα τα μπισκοτάκια που θα δίναμε για δωράκια στα παιδάκια.



Ετοίμασα και χάρτινες σακουλίτσες με θέμα το τρένο και σε κάθε σακουλίτσα βάλαμε από ένα μπισκοτάκι, μολυβάκια, μπαλόνια και σφυρίχτρες. Έτσι το κάθε παιδάκι φεύγοντας από το πάρτι έπαιρνε ένα αναμνηστικό δωράκι.


Στη συνέχεια επιμελήθηκα το χώρο όπου θα γινόταν το πάρτι. Φυσικά το τρένο, το μπλε, το κόκκινο και ο Γιάννης είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Φτιάξαμε σουπλά, στικάκια, χρωματιστά μπεζεδάκια φρούτου και στολίσαμε τα τραπέζια του πάρτι.





Και σε όμορφα καλαθάκια βάλαμε τα δώρα για τα παιδάκια.


Το τρενάκι αναχώρησε και το πάρτι ξεκίνησε. Να μας ζήσεις Γιαννάκη!

8 σχόλια:

  1. Εχω κι εγώ γενέθλια λέμε! ΧΑ!!!
    (ειναι τέλεια η τούρτα. θέλω κι εγώ ρε γαμώτο αλλά η ηλικία μου δεν το δικαιολογεί) :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να σας ζήσει!υπέροχα!είσαι απίστευτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. na sas zhsei! :)
    ma poso uperoxa!!! na eixame k emeis tetoia otan eimastan mikres!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ! @Ζωή, το ξέρουμε ότι έχεις γενέθλια και θα ετοιμάσουμε και για εσένα όμορφα μπισκότακια.Όσο για την τούρτα δεν υπάρχουν ηλικίες, υπάρχει παιδική ψυχή. Εγώ τι να πω που κυκλοφορώ με τα χειροποίητα λουλούδια σου στα μαλλιά μου και είμαι 35, και οι φίλοι με λένε μπέμπα και εγώ χαίρομαι, ε?:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειναι πανεμορφα!!!! ειναι τελεια!!!
    κανω την βαπτιση του μπεμπη και εχω θεμα τρενακι !!!
    ηταν δυσκολα να βρω ιδεες για τρενακι αλλα αυτα που εκανες ειναι καταπληκτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα πουλχερια μου!!!εκανες ενα πολυ ομορφο παρτυ,το θεμα σου πρωτοτυπο!!!αλλα η τουρτα ηταν το καλυτερο κομματι του παρτυ!!!πανεμορφη,να μην την κοψεις,μονο να την κοιτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @deppy11 χαίρομαι που σε βοήθησα.αυτός είναι ένας από τους λόγους που δημιούργησα αυτό το blog.
    @lefkothea σε ευχαριστώ πολύ.η τούρτα ήταν ενα τριώροφο brownie με στρώσεις σοκολάτας οπότε ήταν κρίμα και να μην την κόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή