Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Η Ελένη μας είχε γενέθλια

Η Ελένη μας είχε γενέθλια αλλά είχε και άποψη για την τούρτα της και ας είναι μικρούλα.Βρεθήκαμε με την Ελένη και τη μαμά της για να μου πει πως την είχε ονειρευτεί. Ήθελε να έχει σοκολάτα, μπισκότα, να είναι ροζ και να είναι κοριτσίστικη αλλά όχι παιδική. Ήθελε και μεγάλα μπισκότα που να ταριάζουν με την τούρτα της για να τα δωρίσει στους μικρούς καλεσμένους της. Έφυγα από αυτή τη συνάντηση έχοντας στο μυαλό μου τις βασικές γραμμές που έπρεπε να ακολουθήσω. Σε λίγες μέρες "έπιασα" δουλειά.Αποφάσισα να μην κάνω την κλασική τούρτα με κρέμες και παντεσπάνι αλλά να φτιάξω ένα μίγμα με σοκολάτα και μπισκότα το οποίο θα γλασάριζα με σοκολάτα γάλακτος. Γύρω-γύρω θα τη στόλιζα με μπισκότα καρδούλες σε αποχρώσεις ροζ και σοκολά χαραγμένες με το όνομα της Ελένης αλλά ακόμα δεν είχα αποφασίσει ποια θα ήταν η κεντρική διακόσμηση. Ξεκίνησα να τη συναρμολογώ και ήμουν σίγουρη ότι καθώς θα έβλεπα την τούρτα να ολοκληρώνεται σιγά-σιγά θα μου ερχόταν και η ιδέα.
Χάραξα στα μπισκότα το όνομα της Ελένης...


ετοίμασα την τούρτα και τη στόλισα με τα μπισκότα


και καθώς τη "χάζευα" μου ήρθε η ιδέα.......να φτιάξω ένα ροζ πον πον από ζαχαρόπαστα


και να συμπληρώσω την κεντρική διακόσμηση με "ιπτάμενες" καρδούλες, ροζ-σοκολά μπαλίτσες και twirls. ιδού το τελικό αποτέλεσμα......μια κοριτσίστικη τούρτα σκέτη γλύκα!


Και αφού τέλειωσα την τούρτα ετοίμασα τα μπισκότα που ήθελε να δωρίσει η Ελένη στους φίλους της. Ροζ-σοκολά καρδούλες για τα κορίτσια και σιελ-σοκολά για τα αγόρια. Σε κάθε μπισκότο χαράξαμε το αρχικό από το όνομα των παιδιών για να κάνουμε το δώρο πιο προσωπικό.


Η Ελένη μας πολύ τη χάρηκε την τούρτα της και μου χάρισε ένα φοβερό χαμόγελο. Οι φίλοι της ενθουσιάστηκαν με την τούρτα και τα γλυκά δωράκια που τους έδωσε η Ελένη για να θυμούνται το πάρτυ της.

Χρόνια πολλά Ελενάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου